Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΡΔΙΑ

 Σε μια γεμάτη καρδιά υπάρχει χώρος για όλα και σε μια άδεια καρδιά δεν υπάρχει χώρος για τίποτα.

 Καμιά φορά, η καρδιά βλέπει αυτό που είναι αόρατο στο μυαλό.
 Το πνεύμα ψάχνει και είναι η καρδιά που βρίσκει.

 Οι ανόητες στιγμές του κεφαλιού συχνά είναι οι πιο υπέροχες στιγμές της καρδιάς.
 Η καρδιά ενός πολιτικού πρέπει να είναι μέσα στο κεφάλι του.

 Μια ευγενική καρδιά, όπως ο ήλιος, δείχνει το μεγαλείο της όταν είναι στο πιο χαμηλό σημείο.

 H καρδιά του ανθρώπου είναι ένα κουβάρι κάμπιες - φύσηξε, Χριστέ μου, να γίνουν πεταλούδες!

 Ο νους μπορεί να σου ψιθυρίζει τι πρέπει να αποφύγεις, αλλά μόνο η καρδιά θα σου πει τι πρέπει να κάνεις.
 Δεν θέλω τη συμπόνια κανενός
τον έζησα τον κόσμο και τον είδα
είν’ η καρδιά μου μαύρος ουρανός
που κρύβει κεραυνούς και καταιγίδα



Πολλές φορές η λογική με την καρδιά μαλώνει, γιατί το θέλει η καθεμιά δικό της το τιμόνι.
Ελληνική Παροιμία
 Κρύα χέρια - ζεστή καρδιά.
Ελληνική παροιμία



Το μυαλό είναι για να βλέπει, η καρδιά είναι για ν’ ακούει.
Αραβική παροιμία
 Χτυπώ χτυπώ, δίχως να σε πονώ, μ' αν πάψω να χτυπώ, χάθηκες στο λεπτό. Τι είναι ;
Απάντηση: η καρδιά 

Δεν πουλάω την καρδιά μου
Ούτε την πετώ
Μα την έδωσα σε σένα
Γιατί σ’ αγαπώ.
Όμως ποια λογική, ποια τακτική
η καρδιά με πηγαίνει εμένα;..
Όμως τι να σκεφτώ τι ν' ακρυφτώ;
Εγώ πάω με τα χέρια ανοιγμένα.
Όμως πού 'ναι η αρχή
και πού θα βγεί;
Η καρδιά με πηγαίνει εμένα...
Είπα στη λογική
ζήτω η ψυχή
κι έπεσα πάνω σε σένα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου