Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

παραδεισος

 Φαντάζομαι τον Παράδεισο σαν ένα μέρος με έντονη δραστηριότητα.
 Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.
Ανώνυμος
 Η γυναίκα θα είναι πάντα ο κίνδυνος κάθε παράδεισου.

 Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.
 Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουν χαθεί.

 Η προσπάθεια να φέρουμε τον παράδεισο στη γη, οδηγεί, χωρίς εξαίρεση, στην κόλαση.
 Ο παράδεισος δεν είναι στη γη, υπάρχουν όμως κομμάτια του. Υπάρχει ένας θρυμματισμένος παράδεισος πάνω στη γη.
 Όλοι θέλουν να πάνε στον Παράδεισο, αλλά κανένας δεν θέλει να πεθάνει.
 Να πας στον Παράδεισο για το κλίμα και στην Κόλαση για την παρέα.

 Οι αναμνήσεις μας είναι ο μοναδικός παράδεισος από τον οποίο δεν μπορούμε να εκδιωχθούμε.
 Να αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για να κερδίσουμε τον παράδεισο. Είναι πολύ στενή η πύλη, και μην ακούτε αυτούς που σας λένε ότι όλοι θα σωθούμε.
 Όταν κάνεις μια καλή πράξη, να παίρνεις απόδειξη για την περίπτωση που ο Παράδεισος είναι κάτι σαν την Εφορία.
Ανώνυμος

 Στην εποχή του παραδείσου, ο διάβολος έκανε τη γυναίκα να ντυθεί, σήμερα την κάνει να γυμνώνεται... Αλίμονο! Κι αυτός ο διάβολος διεφθάρη από τότε.
 Το κακό με τον παράδεισο είναι ότι πας εκεί μόνο με νεκροφόρα.

 Χρησιμότητα είναι όταν έχεις ένα τηλέφωνο, πολυτέλεια είναι όταν έχεις δύο, αφθονία όταν έχεις τρία και παράδεισος όταν δεν έχεις κανένα.
 Μοναχός σου μήτε στον παράδεισο.
Ελληνική παροιμία

 Μες στα δύσκολα εσύ να μου γελάς,
μες στα δύσκολα εσύ να με κρατάς,
με τον πόνο εσύ να μ’ αγαπάς,
ο παράδεισος δεν φτιάχτηκε για μας..
 Το ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο.
Ελληνική παροιμία

 Μα όταν ειμ' αγάπη μου μαζί σου
στην αυλή του παραδείσου
κάπου ανάμεσα στ'αστέρια
στη φωλιά απ' τα δυό σου χέρια
και κουρνιάζω σαν σπουργιτι
τίποτ' άλλο δε μου λείπει
τίποτ' άλλο δε ζητάω
Θέε μου πόσο σ' αγαπάω
και τα βλέφαρά μου κλείνω
και προσέυχομαι να μείνω
για πάντα εδώ

 Αν υπάρχει παράδεισος
τότε είναι στα μάτια σου
στου κορμιού τα παλάτια σου
σαν βασίλισσα μπήκα
Αν υπάρχει παράδεισος τότε είναι στα μάτια σου
Αν υπάρχει παράδεισος επιτέλους τον βρήκα
 Δεν ξέρει ο άνθρωπος μετά τη ζωή
αν θα` χει δική του ακόμα ψυχή.

Αν θα` ναι ο παράδεισος
δικός του για πάντα
στην ίδια βεράντα
που ζούσε παιδί.

Μη φοβάστε σήμερα τα θεριά τ' ανήμερα
στης ζωής την άβυσσο βρείτε τον παράδεισο
Λάμπουνε τα χρώματα της ψυχής ονόματα
και στο φως το άχτιστο τ' όνειρο αράγιστο
Ο Αδάμ μου μίλησε και την Εύα φίλησε
ξάπλωσαν στα χώματα ευωδιές κι αρώματα
Τίγρη και αρνάκι μου, πέρδικα γεράκι μου
απ' τον κόσμο πάρτε με στ' όνειρό σας βάλτε με
Δε φοβάμαι σήμερα τα θεριά τ' ανήμερα
στης ζωής την άβυσσο βρήκα τον παράδεισο

 Αλλά εγώ θα σε πάρω να φύγουμε
στου μυαλού μου τα μεγάλα τα δάση
κλειδάκι μυστικό για τον Παράδεισο
του ονείρου, του ονείρου μου βάση.

 Παράδεισέ μου συγχώρεσέ μου
λάθη που κάνω πού και πού και σε πονάω
Κι εγώ καημέ μου, παράδεισέ μου
αν έχεις κάνει κάποιο σφάλμα το ξεχνάω
 Παράδεισο δεν είδα
Και τα’ άστρα δεν τα ξέρω
Δεν έχω να σου φέρω
Για αγάπη να υποφέρω.

Παράδεισο μου έταξες,
ζωή παραμυθένια,
στην άβυσσο με πέταξες
και ούτε το `χεις έννοια.

Παράδεισος και κόλαση για μένα έχεις γίνει,
αλήθεια μου και ψέμα μου εσύ, γλυκιά μου φυλακή,
παράδεισος και κόλαση για μένα έχεις γίνει,
ερείπιο κατάντησα μα εγώ σε θέλω πιο πολύ,
σε θέλω πιο πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου