Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

ευχες για Ανάσταση και Πάσχα

 Το Θείο φως της Ανάστασης
να’ χεις για συντροφιά σου
Κι άγγελοι να ‘ναι δίπλα σου
σ΄όλα τα βήματά σου

 Το Θείο φως της Ανάστασης
να λάμψει στη ζωή σου
Κι όλου του κόσμου οι χαρές
να’ ναι πάντα μαζί σου
 Σήμερα είναι Πασχαλιά
Κι αν η ευχή μου πιάνει
Το τέλος κάθε γολγοθά
Εύχομαι να σημάνει

 Τη μέρα της Ανάστασης
άσπρα πουλιά θα στείλω
Να παν να πουν χρόνια πολλά
σε έναν καλό μου φίλο
 Όσες κροτίδες πέσουνε
του Πάσχα την ημέρα
Τόσες χαρές σου εύχομαι
να έχεις κάθε μέρα.

Όλα της γης τα λούλουδα
και γιασεμιά και κρίνα
Σαν τις πασχαλινές χαρές
μυρίζουνε και κείνα.
 Όταν με φως τσ΄ Ανάστασης
ανάψεις το κερί σου
Κάθε αχτίνα μια χαρά
να γίνει στη ζωή σου

 Τη μέρα της Ανάστασης
δε θα βρεθώ μαζί σας
Ας γίνει η σκέψη μου φωτιά
ν’ ανάψει το κερί σας.
 Η φλόγα της Ανάστασης
να ανάψει στην καρδιά σου
Για να κρατήσει ζωντανά
όλα τα ονειρά σου

 Άνοιξη, Πάσχα ομορφιά, η πιο μεγάλη σκόλη,
Σαν την ημέρα της λαμπρής να ‘ναι η ζωή σου όλη.

 Ο,τι η ματιά σου αναζητά, ό,τι ποθεί η ψυχή σου,
Εύχομαι η Λαμπρή να φέρει στη ζωή σου
 Σαν και τη λάμψη του κεριού τσ' Ανάστασης το βράδυ
να’ ναι η ζωή σου φωτεινή χωρίς σταλιά σκοτάδι

Ήθελα μες τση φούχτες μου χαρές χιλιάδες να ‘χα,
Να τσι μοιράσω απλόχερα στους φίλους μου το Πάσχα 
Όσες λαμπάδες φώτισαν ολόκληρη τη φύση,
Τόσες χαρές σας εύχομαι σε όλη σας τη ζήση.
 Πασχαληνές δέξου ευχές απ την καρδιά βγαλμένες
Όλες οι μέρες της ζωής να είναι αναστημένες


Το άγιο Φως τσ Ανάστασης που κράτησες στο χέρι,
Την ευτυχία στη ζωή εύχομαι να σου φέρει.
 Τη σκέψη έκανα κερί τση Ανάστασης την ώρα,
για να σου φέγει στη ζωή σε ΄ηλιο και σε μπόρα.


Έβαψα κόκκινα αυγά στο χρώμα των χειλιών σου,
λαμπάδα πήρα θαλασσιά στο χρώμα των ματιών σου
και εύχομαι την Ανάσταση μαζί να ορκιστούμε
για πάντα να’μαστε μαζί ποτέ μη χωριστούμε.

Καλή Ανάσταση εύχομαι στην οικογένειά σου,
και η φλόγα της λαμπάδας σου να λάμψει στην καρδιά σου.
 
 Λες φέτος η Ανάσταση την λύτρωση να φέρει; Πονάς που ο κόσμος υποφέρει; Αν με ρωτάς τι εύχομαι σ’ όλους απ’ την ψυχή μου, ημέρες ξέγνοιαστες λαμπρές σαν φλόγα στο κερί μου.

Να προσπερνάς τα εμπόδια που η ζωή σου στήνει
και το γλυκό χαμόγελο στα χείλη να μη σβήνει.
 
 
Αφού φεγγάρι αλάργο μου θα ‘ναι και μακριά μου,
Χριστός Ανέστη πες τση εσύ και δώσ’ τση τα φιλιά μου.
 
Για το καλό των Χριστιανών, σταυρώσαν τον Μεσσία
κι εγώ για την αγάπη μας θα γίνομαι θυσία.
 

Είναι η καρδιά μου σήμερα Παρασκευή Μεγάλη,
γιατί μακριά μου βρίσκεσαι, αγάπη μου μεγάλη.
 
 
Είναι Μεγάλη Παρασκή, μεγάλος κι ο καημός μου,
που δεν σε έχω πλάι μου, αστέρι μου και φως μου!
Εύχομαι η Ανάσταση καρδιές να μαλακώσει,
το αύριο καλύτερο μπορεί να ξημερώσει..
 
Εφέτος την Ανάσταση κερί να μην ανάψεις
κι εγώ θα κάνω το κορμί λαμπάδα να το κάψεις.
 
Θέλω να κάνω Ανάσταση μόνο στην αγκαλιά σου,
να μ´ ανασταίνουν σαν Χριστό τη νύχτα τα φιλιά σου...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου