Τι αναφέρει το νέο σενάριο που έρχεται στο προσκήνιο και ενισχύει τη θεωρία της αεροπειρατείας
Το Boeing 777 της Malaysia Airlines ενδέχεται να πετούσε σε πολύ χαμηλό ύψος για να αποφύγει τα ραντάρ αναφέρει ένα εξ αυτών.
H αεροπορική εταιρεία του Boeing που εξαφανίστηκε από τη Μαλαισία ανέφερε από την άλλη πως οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι ο συγκυβερνήτης, αντί του πιλότου, ήταν εκείνος που είπε το "εντάξει, καληνύχτα" πριν χαθεί η επικοινωνία με το αεροπλάνο.
Τώρα, μια άλλη εκδοχή έρχεται στο προσκήνιο. Η νέα αυτή εκτίμηση αναφέρει ότι το αεροπλάνο κρυβόταν επί 15 λεπτά πίσω από άλλο Boeing 777, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εμφανιστεί στο ραντάρ. Αυτό υποστηρίζει τουλάχιστον ο ερασιτέχνης πιλότος που ασχολείται με θέματα πτήσεων, Keith Ledgerwood, τον οποίο και επικαλούνται αρκετά διεθνή μέσα.
Ο ίδιος εξετάζει το ενδεχόμενο να βρίσκεται το Boeing στο έδαφος στα σύνορα του Τουρκμενιστάν και του Καζακστάν.
Οι κυβερνήσεις της Ινδίας και του Πακιστάν ανέφεραν πως είναι αδύνατο να περάσει κάποιο αεροπλάνο πάνω από τον εναέριο χώρο τους χωρίς να το εντοπίσουν τα ραντάρ των δύο κρατών και δη, τα στρατιωτικά.
Ο Keith Ledgerwood κατασκεύασε ένα διάγραμμα της πορείας του αεροπλάνου με τα διαθέσιμα στοιχεία μέχρι την εξαφάνιση του.
Εν συνεχεία, σχημάτισε το σημείο, διερχόμενο από το οποίο το αεροπλάνο σταμάτησε να μεταδίδει το σήμα του, ενώ στη συνέχεια σχεδίασε το "σήμα" του συστήματος εντοπισμού των Ενόπλων Δυνάμεων της Μαλαισίας.
Το αεροπλάνο θα έπρεπε να βρίσκεται στη θέση 1715UTC, όταν το ραντάρ των Ενόπλων Δυνάμεων έχασε την επαφή μαζί του.
Παρόλα αυτά, στη θέση 1715UTC βρισκόταν και ένα άλλο Boeing
777 της Singapore Airlines. Και κάπου εκεί, θεμελιώνεται η θεωρία του.
Το δεύτερο Boeing στη "σκιά" του οποίου ενδέχεται να κρυβόταν το αγνοούμενο, εκτελούσε δρομολόγια από την Σιγκαπούρη στην θάλασσα Andaman.
Οι πορείες των δύο αεροπλάνων συνέκλιναν στο ίδιο στίγμα.
Μελετώντας τις πορείες των δύο αεροσκαφών, ο ερασιτέχνης πιλότος υποστηρίζει ότι το χαμένο Boeing έκανε ελιγμό πίσω από το Boeing της Singapore Airlines στις 17:00UTC, ακολούθησε πιστά την πτήση του και για 15 λεπτά βρισκόταν ακριβώς από πίσω του.
Κάπως έτσι, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, η πτήση 370 θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τα ραντάρ, ενώ το έτερο αεροπλάνο της Singapore Airlines δεν είχε καμία επίγνωση ότι βρισκόταν από πίσω του.
Η πτήση της Singapore Airlines πέρασε από τον Κόλπο της Βεγγάλης, τον εναέριο χώρο της Ινδίας, του Πακιστάν, του Αφγανιστάν, του Τουρκμενιστάν και εν τέλει προσγειώθηκε στη Βαρκελώνη. Και τα σενάρια συνεχίζονται.
Σημειώνεται ότι οι έρευνες έχουν επικεντρωθεί σε δύο
αεροδιαδρόμους και σε αυτές συμμετέχουν 26 χώρες. Ωστόσο, θεωρούνται
πολύ δύσκολες -ειδικά στην τεράστια περιοχή του Ινδικού Ωκεανού.
Οι Αρχές έχουν πραγματοποιήσει έρευνες στα σπίτια του πιλότου και του συγκυβερνήτη δύο φορές. Στις έρευνες βοηθούν το FBI και η Interpol.
Οργή και αγανάκτηση εκφράζουν μέλη των οικογενειών των επιβατών για την αλλαγή της επίσημης εκδοχής.
Μηχανικός αεροσκαφών ανάμεσα στους επιβάτες
Οι Αρχές ερευνούν τις ζωές και το ιστορικό των 227 επιβατών της πτήσης. Ανάμεσα στους επιβάτες βρίσκεται και ένας 29χρονος μηχανικός αεροπλάνων που έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των ερευνητών.
Πρόκειται για έναν 29χρονο Μαλαισιανό, ο οποίος εργαζόταν για μια ιδιωτική αεροπορική εταιρεία τσάρτερ που προσφέρει προς μίσθωση μικρά αεριωθούμενα.
"Επικεντρώνουμε σε οποιονδήποτε άλλο πάνω σ' αυτό το αεροπλάνο μπορεί να είχε αεροπορικές δεξιότητες" δήλωσε στο Reuters αστυνομική πηγή.
Ως μηχανικός εξειδικευμένος σε μικρά αεριωθούμενα, ο Χαϊρούλ δεν θα είχε απαραιτήτως τις γνώσεις που χρειάζονται για να εκτρέψει από την πορεία του ή να κυβερνήσει ένα μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο.
Άνδρες της ειδικής υπηρεσίας της αστυνομίας ερεύνησαν τις κατοικίες στην Κουάλα Λουμπούρ του πιλότου, του 53χρονου Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ, και του συγκυβερνήτη, του 27χρονου Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ. Μεταξύ των αντικειμένων που εξετάσθηκαν ήταν ένας εξομοιωτής πτήσης που είχε κατασκευάσει ο Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ στο σπίτι του.
Ανώτερος αξιωματικός της αστυνομίας δήλωσε πως τα προγράμματα του εξομοιωτή πτήσης εξετάσθηκαν εξονυχιστικά και πρόσθεσε ότι φαίνεται πως πρόκειται για φυσιολογικά προγράμματα που επιτρέπουν στους χρήστες να εξασκούνται στην πτήση και την προσγείωση υπό διάφορες συνθήκες.
Ένας δεύτερος ανώτερος αξιωματικός δήλωσε πως δεν βρήκαν στοιχεία για σχέση του πιλότου με οποιαδήποτε μαχητική οργάνωση.
(Με πληροφορίες από: mashable.com, Reuters)
H αεροπορική εταιρεία του Boeing που εξαφανίστηκε από τη Μαλαισία ανέφερε από την άλλη πως οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι ο συγκυβερνήτης, αντί του πιλότου, ήταν εκείνος που είπε το "εντάξει, καληνύχτα" πριν χαθεί η επικοινωνία με το αεροπλάνο.
Τώρα, μια άλλη εκδοχή έρχεται στο προσκήνιο. Η νέα αυτή εκτίμηση αναφέρει ότι το αεροπλάνο κρυβόταν επί 15 λεπτά πίσω από άλλο Boeing 777, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εμφανιστεί στο ραντάρ. Αυτό υποστηρίζει τουλάχιστον ο ερασιτέχνης πιλότος που ασχολείται με θέματα πτήσεων, Keith Ledgerwood, τον οποίο και επικαλούνται αρκετά διεθνή μέσα.
Ο ίδιος εξετάζει το ενδεχόμενο να βρίσκεται το Boeing στο έδαφος στα σύνορα του Τουρκμενιστάν και του Καζακστάν.
Οι κυβερνήσεις της Ινδίας και του Πακιστάν ανέφεραν πως είναι αδύνατο να περάσει κάποιο αεροπλάνο πάνω από τον εναέριο χώρο τους χωρίς να το εντοπίσουν τα ραντάρ των δύο κρατών και δη, τα στρατιωτικά.
Ο Keith Ledgerwood κατασκεύασε ένα διάγραμμα της πορείας του αεροπλάνου με τα διαθέσιμα στοιχεία μέχρι την εξαφάνιση του.
Εν συνεχεία, σχημάτισε το σημείο, διερχόμενο από το οποίο το αεροπλάνο σταμάτησε να μεταδίδει το σήμα του, ενώ στη συνέχεια σχεδίασε το "σήμα" του συστήματος εντοπισμού των Ενόπλων Δυνάμεων της Μαλαισίας.
Το αεροπλάνο θα έπρεπε να βρίσκεται στη θέση 1715UTC, όταν το ραντάρ των Ενόπλων Δυνάμεων έχασε την επαφή μαζί του.
Το δεύτερο Boeing στη "σκιά" του οποίου ενδέχεται να κρυβόταν το αγνοούμενο, εκτελούσε δρομολόγια από την Σιγκαπούρη στην θάλασσα Andaman.
Οι πορείες των δύο αεροπλάνων συνέκλιναν στο ίδιο στίγμα.
Μελετώντας τις πορείες των δύο αεροσκαφών, ο ερασιτέχνης πιλότος υποστηρίζει ότι το χαμένο Boeing έκανε ελιγμό πίσω από το Boeing της Singapore Airlines στις 17:00UTC, ακολούθησε πιστά την πτήση του και για 15 λεπτά βρισκόταν ακριβώς από πίσω του.
Κάπως έτσι, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, η πτήση 370 θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τα ραντάρ, ενώ το έτερο αεροπλάνο της Singapore Airlines δεν είχε καμία επίγνωση ότι βρισκόταν από πίσω του.
Η πτήση της Singapore Airlines πέρασε από τον Κόλπο της Βεγγάλης, τον εναέριο χώρο της Ινδίας, του Πακιστάν, του Αφγανιστάν, του Τουρκμενιστάν και εν τέλει προσγειώθηκε στη Βαρκελώνη. Και τα σενάρια συνεχίζονται.
Οι Αρχές έχουν πραγματοποιήσει έρευνες στα σπίτια του πιλότου και του συγκυβερνήτη δύο φορές. Στις έρευνες βοηθούν το FBI και η Interpol.
Οργή και αγανάκτηση εκφράζουν μέλη των οικογενειών των επιβατών για την αλλαγή της επίσημης εκδοχής.
Μηχανικός αεροσκαφών ανάμεσα στους επιβάτες
Οι Αρχές ερευνούν τις ζωές και το ιστορικό των 227 επιβατών της πτήσης. Ανάμεσα στους επιβάτες βρίσκεται και ένας 29χρονος μηχανικός αεροπλάνων που έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των ερευνητών.
Πρόκειται για έναν 29χρονο Μαλαισιανό, ο οποίος εργαζόταν για μια ιδιωτική αεροπορική εταιρεία τσάρτερ που προσφέρει προς μίσθωση μικρά αεριωθούμενα.
"Επικεντρώνουμε σε οποιονδήποτε άλλο πάνω σ' αυτό το αεροπλάνο μπορεί να είχε αεροπορικές δεξιότητες" δήλωσε στο Reuters αστυνομική πηγή.
Ως μηχανικός εξειδικευμένος σε μικρά αεριωθούμενα, ο Χαϊρούλ δεν θα είχε απαραιτήτως τις γνώσεις που χρειάζονται για να εκτρέψει από την πορεία του ή να κυβερνήσει ένα μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο.
Άνδρες της ειδικής υπηρεσίας της αστυνομίας ερεύνησαν τις κατοικίες στην Κουάλα Λουμπούρ του πιλότου, του 53χρονου Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ, και του συγκυβερνήτη, του 27χρονου Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ. Μεταξύ των αντικειμένων που εξετάσθηκαν ήταν ένας εξομοιωτής πτήσης που είχε κατασκευάσει ο Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ στο σπίτι του.
Ανώτερος αξιωματικός της αστυνομίας δήλωσε πως τα προγράμματα του εξομοιωτή πτήσης εξετάσθηκαν εξονυχιστικά και πρόσθεσε ότι φαίνεται πως πρόκειται για φυσιολογικά προγράμματα που επιτρέπουν στους χρήστες να εξασκούνται στην πτήση και την προσγείωση υπό διάφορες συνθήκες.
Ένας δεύτερος ανώτερος αξιωματικός δήλωσε πως δεν βρήκαν στοιχεία για σχέση του πιλότου με οποιαδήποτε μαχητική οργάνωση.
(Με πληροφορίες από: mashable.com, Reuters)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου