Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

 Το να είσαι υπερβολικά δυσαρεστημένος με τον εαυτό σου είναι αδυναμία, το να είσαι υπερβολικά ευχαριστημένος είναι ανοησία.
 Είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή μόνο αυτοί που δεν την έχουν ζήσει.

 Αν ένας άνθρωπος δεν είναι ευχαριστημένος με αυτά που έχει, πιθανότατα δεν θα είναι ευχαριστημένος ούτε και με αυτά που ΘΑ έχει.
 Η καλοσύνη κάνει ένα άνθρωπο να αισθάνεται καλά, είτε αν του την έχουν κάνει είτε αν την έχει κάνει.

 Δείξε μου έναν έντονα ικανοποιημένο άνθρωπο και θα σου δείξω έναν αποτυχημένο.
 Αν κάνεις πάντα αυτό που σ’ αρέσει, τουλάχιστον ένας άνθρωπος θα είναι ευχαριστημένος.

 Τι υπέροχη ζωή που έζησα! Εύχομαι μόνο να το είχα αντιληφθεί νωρίτερα.
Οι συμβουλές είναι σαν τα φιλιά: δεν κοστίζουν τίποτε και προκαλούν ευχαρίστηση όταν τις δίνεις.

 Αν δεν είχαμε ελαττώματα, δεν θα αισθανόμασταν τόση ευχαρίστηση να τα παρατηρούμε στους άλλους.
 Αυτός που ο γιος του τον υπακούει, που η γυναίκα του συμπεριφέρεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του και που είναι ικανοποιημένος με τα αγαθά του, έχει τον παράδεισο πάνω στη γη.
 Ο λόγος σου με χόρτασε και τα ψωμί σου φά’ το.
Ελληνική παροιμία

 Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
Ελληνική παροιμία








 Το να μπω στη διαδικασία να αποδείξω ότι έχω δίκιο, θα σήμαινε ότι θα μπορούσα να έχω άδικο.

 Ένας στενόμυαλος άνθρωπος δεν έχει άλλο τρόπο να δείξει ότι είναι άξιος, από το να προσπαθεί να περνάει πάντα το δικό του.
 Η σταθερότητα στις αποφάσεις είναι συχνά απλό δείγμα βλακείας. Δείχνει ανικανότητα να σκεφθείς το ίδιο πράγμα δυο φορές.

 Μπορεί η γνώμη μου να έχει αλλάξει, αλλά αυτό που δεν άλλαξε είναι ότι έχω δίκιο.
 Αν δεν διαφωνείς μαζί μου, πώς θα ξέρω ότι έχω δίκιο;


 Η επιμονή αντιστοιχεί στο «θέλω». Το πείσμα αντιστοιχεί στο «δεν θέλω».
Η πραγματική σταθερότητα είναι χρήσιμη σε όλα. Η ξεροκεφαλιά δεν είναι χρήσιμη σε τίποτα.

 Έχεις κάθε δικαίωμα να υποστηρίζεις το δίκιο σου, δεν έχεις όμως κανένα δικαίωμα να το επιβάλλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου